fredag 24. februar 2012

Snart er sommeren her


Polarn o pyret har som alltid glade farger


Snøen smelter.
Dagene er lengre
og om noen uker vil
verdens vakreste grønnfarge
friske opp bakker og trær.

Våren er på vei,
snart er sommeren her :)

Og Petrus trenger litt
påfyll i garderoben,
med noe sommerlig.
Har tittet litt på nett og funnet frem til litt glade vår farger :
Disse klærne har jeg funnet på houseofkids.dk
Petrine er svak for Emil skjorter 
Deilig body i økologisk bomull fra Katvig 
Dette settet er fra Ej sikke lej


Nostalgisk motiv for Petrine :)
Denne fra Småfolk vil nok Petrus også like. Biler er stas


Jeg drømmer om varmere tider
Petrine :)










4 kommentarer:

  1. Da er det bare å legge turen til Køben.

    SvarSlett
  2. Åh, vi er flere som drømmer om vår! I går høljet regnet ned og jeg hadde skyhøye forventninger til helgen, sneen borte og kanskje et lite solgløtt av og til. Men neida, jeg sto opp til winterwonderland og masse snø i morges. Jaja, man får gjøre det beste ut av det. Ha en strålende helg, klem fra Anette :)

    SvarSlett
  3. Jeg er også klar for vår og varme!

    Fabelaktig fredag til deg og dine.
    Her i huset har ny gardinstang satt opp, nye gardiner hengt opp og mannen har bakt deilig pizza. Nå er det ett glass vin og avslapning foran tven:)
    Stort smil fra meg

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hyggelige hilsener på vei mot vår.
    Vi koser oss på fredagskvelden,den beste kvelden i uka, og håper på at minsten skal våkne og være frisk i morgen :)

    God helg, alle sammen !

    SvarSlett