mandag 5. mars 2012

Pc eller Mac??? Hjelp meg !


Som nevnt i innlegget " Grrrr"
så er det en del
elektriske artikler som er klare for
å flytte ut av det Petrinske hjem.

De lever sitt eget liv.
Det på tvers av de levereglene
vi har satt for dem.
Og dermed skal du bytte plass med noen
som forhåpentligvis
innfrir forventningene
om å levere det de er satt til.

Og først på prioriteringslista er
støvsuger og fryser.
Det er de tingene vi
VIRKELIG
trenger,
og så på en udefinert plass for prioritering av pengebruk
kommer Pc og kaffemaskin?
Eller Mac og kaffemaskin?
Eller sofa og kaffemaskin?

Og jeg er i tenkeboksen. ...
Jeg har jo kun erfaring med PC
og i hvilken grad jeg kan nytte meg de erfaringen,
det vet jeg ikke.
Jeg er jo totalt uten erfaring på  bruk av Mac
Så hva som blir vurderingsgrunnlaget,
det gjenstår jo å se.

Jeg har dårlig erfaring med å
bruke Ipad mot blogger,
da jeg blant annet ikke kan laste opp bilder
med den....



Men HALLO!!! , -
alle der ute!
Kan dere bruke kommentarfeltet
og dele deres erfaringer med meg ?

5 kommentarer:

  1. Jeg har hatt både veldig gode pc-er og Mac. Ingen tvil fra min side om hva du burde velge. Helt klart Mac! Du kommer aldri til å gå tilbake til vanlig pc noen gang igjen ;) Klem, M.

    SvarSlett
  2. Jeg kommer til å gå over til mac nå etter å ha prøvd via jobb! LOVE LOVE LOVE IT!

    klemklem

    SvarSlett
  3. Ingen tvil, når jeg vinner i lotto blir det MAC. Så har du anledning - kjøp deg en :) Og gled deg til "Nu jävlar". Kommer faktisk akkurat fra boksirkelmøte der vi har diskutert denne boken. Alle var kjempebegeistret og bokanmeldelse kommer om en stund! Kjempeklem fra Anette :)

    SvarSlett
  4. Mac for alle penga! Bokstavelig talt ;D

    SvarSlett
  5. Takk for tilbakemeldinger, det er jo ens alle sammen.... Mac er tingen forstår jeg :)!

    SvarSlett