onsdag 11. april 2012

Personlig pute

Fabelaktig
har igjen en utfordring på den vakre bloggen sin,
denne gang:
VIS MEG DIN FAVORITT PUTE!



Jeg har en pute som ikke
vinner prisen over den
vakreste,
nydeligste
eller flotteste puta.

Men det er for meg
den BESTE puta.

Det er en pute
som jeg har arvet
etter min kjære farmor.
På den hvilte jeg hodet
eller kroppen når jeg
lå og leste
når jeg besøkte henne.

Eller så satt jeg å dro
i duskene på siden.
Så for meg så er
den symbolsk med gode minner
og den er derfor MIN favoritt.

Petrine :)

5 kommentarer:

  1. Så herlig med en pute med minner:)

    En fortsatt fin uke til deg!
    - AC

    SvarSlett
  2. Jeg skjønner innmari godt at denne er din favoritt, for dette var ett herlig minne!

    klem

    SvarSlett
  3. Herlig minne. Ta godt vare på puta di. :)
    klem Margareth

    SvarSlett
  4. Forstår godt hvorfor det er favorittputa di, gjenstander med en historie får alltid en spesiell plass hos meg også. Og minnene som fulgte denne puta var bare herlige:)

    Ha ei god natt,
    håper du får en fin torsdag.
    Klem Hanne:)

    SvarSlett
  5. Så gøy å ha ei sånn pute som gir deg mange gode minner!! Sunes den var kjempefin:-))
    God helg!!

    SvarSlett