søndag 1. april 2012

TUSEN TAKK!!!



I går lekte jeg gjemsel.
Ikke fordi jeg hadde lyst.
Ikke at jeg lekte med noen heller....

Jeg prøvde bare å flytte mitt Domene inn på blogger,
men det ble litt mer som å flytte Blogger til mitt Domene.
Et domene uten webadresse...

og dermed flyttet bloggen
til en ukjent adresse..



Jeg forsøkte å gjøre noe med innstillingene,
men fikk ikke forandret flyttemeldingen
tilbake til fargeklatt1.blogspot.com..
og jeg forsøkte å sende mail til Blogger,
umulig!!!

Jeg ropte:  FRITT FRAM
Ingen blogg dukket opp.
Så i den Petrinske hjem var det sorg i valsen
(Les : desperasjon og fortvilelse)



Og i min desperasjon forsøkte jeg å skaffe meg hjelp!
Og hjelpen den kom :

Jeg retter en stor takk til Jorid med bloggen NOE PÅ HJERTET 
og til Maia på bloggen FABELAKTIG

Jeg er evig takknemlig
og lykkelig over at Petrus og Petrine
 sto opp igjen..

Riktignok ikke tredje dag,
men det har vært et laaangt døgn,
med mye unyttig jobbing fra min side.

IGJEN : TUSEN TAKK!!!

Petrine :)

2 kommentarer:

  1. Jeg har lurt litt på å flytte bloggen på eget domene, men tror jeg lar det ligge. Kjenner jeg svetter litt på dine vegne også, selv om det heldigvis gikk bra til slutt:) Jammen bra det var noen som kunne hjelpe deg:)

    Ha ei god uke,
    klem Hanne:)

    SvarSlett
  2. Godt det ordna seg - bra andre er snille og kan hjelpe når noe sånt skjer. Kjenner jeg blir helt svett ved tanken.

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett