mandag 10. september 2012

Gutta har hobbykveld


Her er det hobbykveld. 
Med sytråd og neglelakk. 
Med pakketråd og fuglefjær. 
Med juksepels og kroker. 



De binder fluer. 
Til fluefiske eller til annet fiske med flue. 
Ti åringen er konsentrert, fingernem og lærervillig. 
Han lager de fineste fluer, 
og pappaen lar seg imponere. 

Tiåringens produkter 

Og da jeg ikke kan noe om temaet, 
så legger jeg ved en youtube instruksjon om temaet : 



Mens jeg holder meg til strikketøyet mitt, <3 

Ha en fin dag med eller uten hobby 

Er du med på trekningen på en flott refleksvest ? 
Om ikke se her 

Petrine :) 

1 kommentar:

  1. Jeg holder meg til strikkingen jeg også (om enn med litt begrensede kunnskaper), men når det er sagt så ser fluebinding utrolig spennende ut:)

    Håper du har hatt en fin start på uka,
    god klem:)

    SvarSlett