fredag 14. september 2012

liten og lykkelig

Petrus med sin nye og flotte Schwinnsykkel


" Det ordner seg for snille jenter," har jeg hørt.
Det ser ut til at det kommer løsninger for aktive gutter også. 
Vår lille pode økte sin alder fra 2 år og 2 uker 
til minst 4 år og 4 uker da han var så heldig å overta en premie i dag. 
Han fikk en helt ny sykkel av en hyggelig dame, 
som overlot gevinsten sin til en lykkelig liten gutt. 
Han har syklet, han har tatt den med seg inn 
og han ville ha den med opp i annen etasje 
da han skulle på badet. 
Han gikk med på å la den stå igjen nede, 
men han måtte vinke den god natt :) 

Sykkel = stor glede for liten pjokk. 

Nå skal jeg bruke fredagskvelden til å slappe av, 
og så ser jeg ikke bort fra at det blir litt sykkeldytting på oss i helgen :) 
God helg til alle dere ! 

Petrine :) 

5 kommentarer:

  1. Kan tenke meg at det var stas med sykkel, ja!

    SvarSlett
  2. Å så heldig han var:) Første sykkelen er virkelig stas!

    A har hatt sykkel så lenge jeg kan huske og nå har han en sånn "kul en" med hjelpemotor. Du må tro de andre guttene ser storøyd på han der han sitter og trør uanstrengt opp de bratteste bakkene - og hemmeligheten bak den lette turen, den deler han ikke med de;)

    Ønsker deg og dine en herlig helg,
    varm klem:)

    SvarSlett
    Svar
    1. He, he så morsomt :) noen fordeler skal man jo ha ..
      Glad lørdag til deg

      Slett
  3. Så herlig da!!
    Da var han jammen meg heldig:))
    Og så tøff som den var ♥

    ha en fin kveld;)

    SvarSlett
    Svar
    1. (He, he skikelig heldig, for han hadde ikke fått tohjuls sykkel, eller motorsykkel, som han sier ) neste år heller. Vi hadde bestemt oss for et år med balansesykkel først. men livet blir ikke alltid som vi har tenkt, og gutten er skikkelig stolt. Den er med overalt, til frokostbordet og inn i stua, etc

      Slett