torsdag 4. oktober 2012

Favoritten fra 70 - tallet

Kjære, Diplomis !

Jeg er så glad for at det er jeg som har trukket det store loddet. 
Det loddet hvor gevinsten er at dere skal lage en is, 
ut fra mitt ønske. 

En Retrois. 
En is fra fortiden. 
Rosa. 
Firkantet. 
Med sølvpapir
Og med smak av jordbær. 

Dere finner den på denne plakaten fra 70 - tallet! 
Den kostet 75 øre.
Den var min favoritt. 



( egentlig har jeg hørt at den ble laget av Arne Iskrem her i Moss, men jeg fant den jo her ) 

Er det noen der ute som har en barndomsfavoritt som her forsvunnet ? 

Petrine :) 





2 kommentarer:

  1. ohlalala, dette var nok før min tid *fnis* men jeg husker veldig godt split isen - såå god!

    Så gøy at du deltar på min giwe away :)
    Fin helg!
    -Maia

    SvarSlett
  2. Ååå, Cocobahia! Det var en stor vannis med tropisk smak. Husker man fikk mye for pengene... :)

    SvarSlett