onsdag 17. oktober 2012

Halloween hos Polarn O Pyret




Byen jeg bor i strør ikke om seg med butikker som selger barneklær. 
Men, vi har vi Polarn o Pyret
Heldigvis! 

Polarn O Pyret har klær som er morsomme og praktiske. 
De har  har nå en kolleksjon med lekeklær som passer til den mørke og skumle tiden som vi er på vei inn i. De har gensere og undertøy med mostre, spøkelser og skumle dyr. 
Akkurat passe skumle for liten og stor. 


De som har lest bloggen min over tid, vet at jeg ikke er glad i butikker.
Så for meg er det kjempe praktisk at Polarn O Pyret også har nettbutikk
Da kan jeg sitte hjemme og velge hva det skulle være. 
Lykke! 

Litt senere i kveld skal jeg handle litt til Petrus. Det kan være at jeg velger en genser med fluesopp og ekorn fra klærne som passer til Halloween. Ellers så er jeg glad i yttertøyet til PoP. Det er derfor ikke fritt for at det havner noe til utelek i den elektroniske handlekurven. 






Jeg kan tipse om at nettbutikken har 20 % avslag på høstkolleksjonen denne uka, uke 42.  Følger du PoP på facebook så kan du delta i en konkurranse hvor premien er Halloweenklær. 

Nå skal det handles ! 

Petrine :) 

Noe av det jeg handlet er sponset av PoP 





4 kommentarer:

  1. Hei takk for besøk :) Svar: Ja er det ikke rart egentlig ? Jeg mener vi ser jo ikke på de som skadelig for vi er jo så vandt til de, men hvis man åpner sinnet og følger med ser man mye ett barn ikke trenger vite om å ung alder.

    Flott blogg forresten ! :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker for at du titter innom hos meg også. Og så hyggelig at du liker deg her inne :)
      Det med film og aldersgrense er noe vi som voksne bør være obs på. Jeg husker at jeg var redd for pippe Langstrømpe jeg, og nå er ser små barn skumlerer ting enn det. He, he, men kanskje ikke så skummelt som Pompel ig Pilt, har du sett det ?
      God kveld til deg :)

      Slett
  2. Jeg har handlet jeg også - har blitt så glad i nettbutikken og kjøper alle gaver jeg kan der:)
    Vet at du liker PO.P, og vet at du liker netthandel - regner med du fant mye fint:)

    Ha en god kveld kjære du,
    varm klem:)

    SvarSlett
  3. De har så mye fint:) Var innom Mosseporten i går faktisk, men måtte holde meg unne Polarn og Pyret da jeg alt hadde svidd av penger på NameIt;)

    SvarSlett