onsdag 16. januar 2013

1 årsdag i dag

via
JUBILEUM !! 
Bloggen er 1 år i dag! 

Et spennende år. 
Et år som har bringt meg mange ulike "bekjentskap", 
om det er det vi kaller stemmene til de som skriver andre blogger 
og til de som er trofaste besøkere hos meg. 
Det er nemlig en bouns jeg ikke hadde tenkt på, 
og desto mer hyggelig ! 

Jeg setter pris på alle som kommer innom,
og vil takke hver og en av dere :)
Tusen takk!

Kommer straks tilbake med en give away !
ps! straks er ikke i dag, altså :)

Klem
Petrine



10 kommentarer:

  1. Gratulerer med ett år som blogger, jeg er så glad du startet opp og at jeg fant inn til deg - du er en av mine gode:)
    Ha en god kveld og ei fortsatt fin uke kjære du,
    varm klem:)

    SvarSlett
    Svar
    1. tusen takk, Hanne !
      Jeg blir så varmt glad av tilbakemeldingen fra deg :)
      Klem for en god fortsettelse på uke, og for at sykdommen skal løpe på dør :)

      Slett
  2. Gratulerer! Veldig glad du begynte å blogge, for du er en fryd å titte inn til..

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen hjertlig takk, Laila!
      Og jeg blir oppmuntret både av beøkene jeg har hos deg og av tilbakemeldingen her.
      Vi holder kontakten
      Kleeeeem !

      Slett
  3. Gratulerer så mye med 1 årsdagen.
    Er blitt så glad i bloggen din, gleder meg til å følge deg videre:)

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, AC! Jeg er trofast innom deg og.
      Gøy at vi traff hverandre i høst også, kanskje våre veier plutaelig krysses igjen.
      Klem :)

      Slett
  4. Hipp hurra! Gratulerer med 1-års jubileum:D

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, Solveig!
      Morsomt at vi traff hverandre på Vinterbro, for slik holder jeg kontakt med deg både her og på IG,

      klem

      Slett
  5. Gratulerer så mye med ett år som blogger:)))))))))))))))))))))))))))))))

    SvarSlett