lørdag 23. februar 2013

Give away - Barnevadere



Vann og barn!
Det virker som magnet på hverandre. 
Der det er vann er det rom for lek, 
og der kan vi finne Petrus. 



Jeg tror at jeg klarer å ta vare på barnas glede med å hoppe i sølepytter, 
med å putte olje på de samme pyttene eller med å stå under en lekk takrenne.
Det sistnevnte gir en flott trommende lyd på regnjakka.
Det med trommeingen skaper assosiasiasjon til barndommens teltturer.

Jeg husker spesielt en gang... .... ....
Det regnet bøtter i Kristiansand. 
Vannet steg opp til dørene på bilen.
Familien valgte å spise på resturant. 
Alt ble ryddet inn i innerteltet, 
alt utenom en ting... 

Da vi var tilbake 
kom min kjære far bærende ut av teltet 
med en koffert.
En koffert fylt av vann og klær. 
Jeg husker at jeg lo 
da pappas kammerat kom med følgende kommentar: 
"Det renner av kofferten din" 
Det kom heldigvis sol og sommerklær tørker raskt i været. 
Sånn er det med barnas klær også, 
de tørker igjen.



Det er alikevel et plagg som jeg er glad for at vi har. 
Det hver gang Petrus sitter med bena rett frem i en sølepytt, 
eller når han står uti vannet i strandkanten, 
Det er de flotte barnevaderne.
Det er bukser og støvler i ett.
De finnes i glade farger og med morsomme motiv.
Ta gjerne en titt her.
Petrus har vokst ut av et par, 
vi har kjøpt et nytt og vi konstanterte i dag
at vi må invistere i et tredje. 

Det sparer oss nemlig for mange skift, 
mye mas og 
det opprettholder Petrus sin glede over å 
få lov til å leke i det våte element. 


Påsken er rett rundt hjørnet, 
og  da har jeg en formening om at våren er her. 
I den forbindelse så skal jeg ha en give - away her på bloggen.
Jeg gir bort et sett barnevadere til en av mine flotte lesere. 






Lodd får du på følgende måte : 

1 lodd : 
Gå inn på barnevaderne sine hjemmesider.
 Finn ønsket bukse.
 Skriv farge, modell og str i kommentarfeltet.
Har du ikke blogg så kan du enten legge igjen mailadressen din,
eller sende meg en mail på petrusogpetrine@gmail.com

1 lodd ved å bli/være følger av bloggen her eller på facebook

3 lodd ved å dele give awayen med dine lesere på fjesboka eller på bloggen din. 
Bruk da det øverste bildet og link hit :) 

Tilsammen 5 lodd !
Husk å skrive hvor mange lodd du trekker. 


Dette er det første paret vi kjøpte til Petrus, etter intens let
etter slike bukser. Vi visste nemlig at de solgte slike i Danmark.
Vi fant det jo heldigvis i Norge og


Trekning 20. mars 

Lykke til ! 

Petrine 

Ps! Jeg har presentert barnevaderne tidligere her og her
Og jeg vil minne om at om dere lar barna ha på seg barnevaderne ved vannet, 
så husk at de kan fylles med vann om de havner uti. 
Det er jo selvfølgelig, 
men jeg bare må minne om det :) 

42 kommentarer:

  1. Jeg ønsker en rosa! I str 28/29.
    Jeg er følger, så jeg tar gjerne to lodd:)

    SvarSlett
  2. Grønn 28/29 takk! Hele fem lodd til meg, har delt på Facebook og følger.

    SvarSlett
  3. De var kjempe kule!
    Rosa 26/27 til min prinsesse!
    Tar 5 lodder. :-)

    SvarSlett
  4. Herlig, tror jeg må investere i slike (om jeg ikke er heldig med mine 2 lykkelodd da. ;) )
    Ønsker grønne krokodillevadere i str 30/31. Legger meg til som følger via bloglovin.

    Vennlig hilsen Hanne
    matpakkemamma(alfakrøll)gmail.com

    SvarSlett
  5. Jeg tar fem lodd, og ønsker meg en mørkeblå til min sønn- str 26/27

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  6. Jeg blir gjerne med, og skulle jeg vinne ønsker jeg meg den blå. Men jeg er så usikker på størrelsen for jeg vil gi den videre til nevøen min og jeg er ikke sikker på størrelsen - greit at jeg sjekker og kommer tilbake til deg?
    To lodd på meg
    og god klem til deg:)

    SvarSlett
  7. 2 lodd :-)
    Ønsker meg den grønne i str 30/31.

    SvarSlett
  8. Disse er fantastiske :) Sønnen min fikk barnevader i gave fordi en venninne hadde kjøpt feil str, og tvillingsøstra ønsker seg nok også en sånn. Så jeg trekker 5 lodd og ønsker rosa i str 22/23 dersom vi skulle være så heldige å vinne :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  9. Tar med glede 5 lodd og ønsker meg lys blå 24/25 om jeg skulle være så heldig.

    Mvh. Kristine S
    E-post: kristine907@gmail.com

    SvarSlett
  10. 5 lodd :)
    Rosa str 32/33
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  11. 5 lodd!
    Ønsker lys blå bukse i sånn ca str 27.
    Ole-Martin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett
  12. Grønn str 34/35. mvh

    kathrineantonie@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Jeg prøver lykken med 5 lodd.
    Har delt på Facebook.

    Om jeg er heldig så har jeg veldig lyst på den Rosa
    i str 24/25,-- Har ett barnebarn som virkelig hadde trengt
    slike. Hun elsker og hoppe i dammer,noe alle barn gjør,
    å uten tørketrommel,så er det vanskelig for den lille familien og
    ha rent hele tiden :) Så slike har jeg utrolig lyst å overraske dem med:)
    Vet De hadde blitt kjempe glade for akkurat en slik gave..

    De er bare geniale disse barnevaderene..
    Krysser fingrene og håper lykken er med oss denne gangen.

    Ha en kjempe fin helg videre.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Ja, takk! Gjerne rosa i 26/27. Jeg er med for 2 lodd, da jeg allerede er følger:)

    SvarSlett
  15. Ønsker meg rosa i str 22/23 til dattera mi.
    Tar ett lodd

    Tomas
    tomabjer@online.no

    SvarSlett
  16. Hei på deg!

    Jeg trekker 5 lykkelodd!
    Ønsker denne i størrelse 6-7 år i blått

    http://www.xn--trrebarn-54a.no/NYbarnevader.html

    Vennlig hilsen Guri Marie Kristoffersen

    gurimariekr@gmail.com

    SvarSlett
  17. Rosa i størrelse 22-23 :) Jeg tar 5 lodd :)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  18. Lys blå str22/23. Så smart ut:) 5 lodd til meg

    SvarSlett
  19. Lyseblå barnevader med andestøvler str 24/25
    Jeg følger deg på fb og har delt innlegget på fb, så da trekker jeg 5 lodd :)

    mvh Monika T(nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  20. Grønne krokodillevadere str. 22/23

    Følger deg på fb, deler innlegget på fb og legger igjen mailadressen min. Trekker 5 lodd. :)

    Mvh

    Inez (inez.borgen@yahoo.no)

    SvarSlett
  21. Lyseblå and i str 24/25, likt siden din og delt på facebook, så da trekker jeg 5 lodd:)

    nibinuriel@msn.com

    SvarSlett
  22. Jeg ønsker en rosa i 24/25. følger det på fb,skriver inn mailadresse her. Har også delt innlegget så blir 5 lodd på meg:)

    SvarSlett
  23. Ønsker oss veldig en lyseblå i str 22/23.

    Krysser fingrene og tar 5 lodd:)

    SvarSlett
  24. Martine ønsker seg en rosa i str 30/31. I hennes barnehage er det ingen som bruker barnevadere, så det hadde vært gøy å få vist fram der :)Har linket på Facebook, blitt følger, og tar med 5 lodd i konkurransen. Krysser fingrene!

    SvarSlett
  25. Jeg tar 5 lodd!
    ønsker meg grønn i str 26/27! :)

    SvarSlett
  26. Vi sikler allerede på en grønn str 20/21
    To lodd.
    ranveig(alfakrøll)kjelsnes.com

    SvarSlett
  27. Melder meg på med stor iver, og tar fem lodd! :) Ønsker blå i str 30/31 :)

    SvarSlett
  28. Smarte greier! Jeg tar to lodd og ønsker meg grønn i str 30/31!

    SvarSlett
  29. Er følger, trekk to lykkelodd :)
    velger ein grønn i str 32/33
    rossland84@yahoo.no

    SvarSlett
  30. Tobias ønsker seg de mørkeblå i 26/27!
    Og vi trekker fem lodd :-)
    Ha en fortsatt fin kveld.
    Blir forresten Kretatur på oss igjen nå i mai, gode minner fra turen for to år siden ;-)
    Klem, , Marianne!

    SvarSlett
  31. Disse ser jo helt fantastiske ut! Jeg prøver lykken med 5 lodd. Følger, liker og delt på face. Syntes de mørkeblå i str 26/27 hadde vært helt perfekt til prinsen min!

    Ha en super helg!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  32. 1 lodd: Skriv farge, modell og str; ROSA vader i str 20/21:)))
    1 lodd: ved å bli følger på facebook.
    3 lodd: ved å dele give awayen med dine lesere på fjesboka
    Tilsammen -----> 5 hærlige lodd flyr med vinden min vei:))

    ÅÅÅÅÅÅÅÅååååååå, så utruli masse kule klær,
    som passer her i nord i all slags vær:)))
    Barna vil digge dem like masse som mor,
    og bestemor blir satt ut og finner ikke ord:))

    Digger og deler siden med glede,
    slik at alle mine venner kan se det:)))
    Skulle ønske jeg fikk denne ære,
    slik at jeg kan juble med hendene i været:)

    Mvh
    Merete Svartis Ludviksen
    merete1974@hotmail.com

    SvarSlett
  33. Ønsker oss blå i størrelse 28/29

    Håper vi har hellet med oss. Ha en fin kveld :-)

    monica@broadpark.no

    SvarSlett
  34. Hei!

    Her har jeg skrevet ett innlegg; http://highfive.blogg.no/1363662354_konkurranse_vinn_barn.html
    Hvis jeg hadde vunnet hadde jeg ønsket meg lyse blå i str.24/25

    Hilsen Tone, highfiveblogg@hotmail.com

    SvarSlett
  35. Rosa 30/31
    http://lizasverden.blogspot.no/p/andres-giveaways.html
    Full pott på meg:)
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  36. Så smart! Ikke sett slike for barn før.

    En mørk blå i str. 32/33

    1 lodd

    verm"ætt"hotmail.no

    SvarSlett
  37. Rosa i str. 28/29 eller 30/31.

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  38. Hei!
    Jeg tar gjerne 1 lodd.

    Usikker på str og farge siden jeg vil gi bort premien dersom jeg vinner, og da kan den nye eieren av vaderen i så fall være med å bestemme farge :)

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  39. Ett lodd på rosa vader i str 22/23

    tomabjer@online.no

    SvarSlett
  40. 5 lodd på meg!
    Rosa str 22/23
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  41. 5 lodd på meg

    Rosa str 25/26

    Vegar.olsen@yahoo.no

    SvarSlett