fredag 8. mars 2013

Lørdagsliste - 6 mål jeg vil nå i mars








  • Starte på 100 dagersprosjektet igjen. Det ble dyttet innerst i skapet under virusangrepet tidligere i år. Jeg starter igjen på søndag. For de som ikke har kjennskap til hva hundredagers prosjektet er, så går det ut på at man skal bevege seg/ trene hundre økter på 100 dager. Bilder fra dagens økt legges på instagram. Der finnes jeg som PetrusogPetrine




  • Hilse på og ønske noen nye verdensborgere velkommen til verden. I dag, på selveste kvinnedagen, kom tvillingjenter til verden. Vi gratulerer og gleder oss med resten av familien. 





  • Finne frem hagemøbelene. Jeg har et ønske om at jeg kan sitte i solen, mens Petrus leker. Gjerne i påskeferien. Med en stor kopp te og en krim. Om vi har fått kjøpt oss ny grill innen da, så vil vi nok også kose oss med middag ute på terrassen. 



  • Tømme den forrige boligen til pappaen min, og hjelpe han å sette den til salgs. Min kjære, gamle far har fått flyttet til en leilighet hvor han får den hjelpen han trenger. Og da undertegnede lå syk under selve prosessen så har den havarert. Dermed så må Petrus, Petrinemannen og jeg brette opp ermene med det mål å få ryddet den ferdig. 



  • Kutte sjokolade og søtt igjen. Jeg leste et flott innlegg  på bloggen Her på Sandaker  hvor hun skriver om å være god nok. Se her. Selv med det i bakhodet, så må jeg klare å ta av noen kilo for å komme ned til normal trivselvekt. 



  • Fylle påskeegg og gjemme det for Petrus. og gjerne glede meg over jeg får et eget. Jeg håper påskeharen tar seg en tur til meg og, nemlig! Gjerne med fyll som ikke legger seg på sidebena :) 
Glemte nesten at jeg skal trekke et sett barnevadere

Åkke som, 
ha en glad lørdag ! 
Petrine

4 kommentarer:

  1. For noen fantastiske mål! Jeg heier på deg!

    Fabelaktig lørdagskveld til deg,
    Klem og smil
    -Maia

    SvarSlett
  2. Oy, så koselig å bli anbefalt! ;) god lørdagskveld til deg! Klem fra Carina på Sandaker

    SvarSlett
  3. Så sporty mål, ønsker deg masse lykke til! :)

    SvarSlett
  4. Liker lister, lørdagslister var jammen ikke en dum ting;)

    Fortsatt fin helg til deg,
    god klem:)

    SvarSlett