tirsdag 16. april 2013

Etterlysning!




Det er krise i penalet mitt. 
Den er så voldsom at vurderer å starte eget firma. 
Men man starter ikke et firma på grunn av en tusj, 
gjør man vel? 
Sannheten er at jeg ikke klarer å skrive pent med kulepenn, 
da pennen ikke gir meg den rette svungen på bokstavene. 
Jeg skriver best og penest med tusj, 
sånn er det med den saken!
Ulik tusj til ulikt bruk. 

Favoritten til kort
og til de store overskriftene på blokka mi 
er Penol 300 Office, 
i rød, blå og sort!
Den finner jeg bare i engrosfirma som retter salget sitt mot
selvstendig næringsdrivernde.
Det er jeg dessverre ikke, 
og dermed er tusjen bare en 
drøm... 

....om ingen der ute vet hvor den selges.

Vet du? 
Eller kan du anbefale et annet godt skriveredskap ? 
- uten om Pc eller Mac.


Petrine 




1 kommentar:

  1. Jeg har stortsett bare en type penn jeg kan bruke, men finner de heldigvis på staples.. :) Ingen hjelp i meg altså..

    SvarSlett