mandag 20. mai 2013

Etterlysning


Petrus er pirat om dagen, og et familiemedlem har lyst til å strikke en sabeltanngenser til han. 
Gjerne den med skattekart på. Dale har brutt samarbeidet med Formoe, og derfor må man bokstavlig talt på skattejakt etter oppskriften. Om det er noen der ute som har den eller vet hvor den ligger på nett, så blir jeg glad. Vi har oppskrift på genseren med Sabeltannhodet på, så det er ikke den vi leter etter, men som sagt: Oppskrift på genseren midt på bildet, den med kartet på :) 

Takk for hjelpen ! 

Petrine 



3 kommentarer:

  1. Jeg fant bare denne, men det ser ut som det bare er oppskrift til de to andre genserne... :/

    https://picasaweb.google.com/babsyen/Strikking#5149865921193546482

    SvarSlett
  2. Hei! Fant du oppskriften? Kjempe glad om du vil dele kopi! Ha en super påske :-) mvh Marie mokleiv2@gmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg fant den dessverre ikke, men jeg fant en som hadde den. Hun strikket den for meg. Kanskje hun deler den videre?

      Slett