søndag 16. juni 2013

Hjemmelavet mat



Jeg holder på å avslutte en del strikkeprosjekter,
og siden jeg ikke elsker å feste tråder 
så kan jeg plutselig, helt uten å bevege meg ut av huset
skaffe meg inspirasjon til ulike prosjekt.
De prosjektene jeg kanskje aldri starter,
men som det er artig å finne frem til alikvel.

Her en dag så fant jeg atter en gang matvarer som er holdbare,
til tross for at de ikke er fylt til randen av E stoffer.
i bøtter og spann.
Og denne gangen falt jeg for ulike matvarer som var heklet.
Jeg er ikke god på hekling,
men jeg synes inspirasjon til lek alltid er artig.
(Så fremt ikke havet av leker er så stort at det flyter over. 
vi bytter om på lektøy, og dermed kan det dukke opp "nye" leker 
på en helt vanlig ettermiddag.) 



Om dere har lyst til å se en artig sak om 
mat som lar seg vaske i maskinen, 
så trykk her
Den er lekende morsom ! 

Ha en god kveld! 
Petrine 


4 kommentarer:

  1. Lekemat er alltid populært:)

    SvarSlett
  2. Så kult! Atter en gang ser jeg hvor flinke folk kan være med slike håndarbeidssysler..og gremmes over at det ikke kan være mitt lodd her i livet.. :)

    SvarSlett
  3. Thanks for finally talking about > "Hjemmelavet mat" < Liked it!

    Feel free to visit my blog post - free nightclub flyer templates **

    SvarSlett