torsdag 14. november 2013

Førjulskos



Nedtellingen er i gang. 
Jeg teller ned antall gaver jeg har igjen å ordne før julen kommer. 
Petrus teller nisser, gaveønsker og antall kaker han skal ha.
Jeg teller og organiserer kalendergaver, som i år skal bestå av et julesingsang kort og en aktivitet vi skal gjøre sammen. 
Petrinemannen teller ned til konserter
og personlig så teller jeg ned til Førjulskos. Det er et bloggtreff som er om et par uker. 
Gleder meg!



Jeg gleder meg til avbrekk i hverdagen og til påfyllet det gir. Til tider det være et tiltak å komme seg ut fra hjemmet og jeg er derfor takknemlig for at Maia med bloggen Fabelaktig drar igang et arrangement som både består av juleverksted, inspirasjon og sosialt samvær. Hun har samlet mange som skal dele av seg selv og sine erfaringer for at vi skal få en hyggelig ettermiddag og kveld. 
Jeg blir imponert over hvor flink hun er til å arrangere.. 
Hun har svingt seg rundt for at vi skal få en opplevelsesrik førjulskos. 
Det likær vi!




Petrine

2 kommentarer:

  1. Gleder meg stort til denne kvelden!
    Blir gøy å treffe mange flotte bloggerinaer😊

    SvarSlett
  2. Om en uke har vi det nok helt Fabelaktig:-)

    SvarSlett