søndag 3. november 2013

Overraskelse som endte med reklame

via


Overraskelser er  det beste jeg vet, 
og på Petrinemannens bursdag så fikk også jeg en gave: 
- et gavekort! 


Jeg hadde deltatt på Effie Kalma sin give away 
og vant et gavekort på nettbutikken Engelfjes og Alver

Effie Kalma er en mammblogg, 
hvor det blir delt  store og små hverdagsøyblikk. 
Jeg pleier å titte innom den om jeg er på tur rundt i blogglandia 
og det pleier å være små hyggelig å ta en titt inn i hverdagen deres. 

Mitt første møte med de bak butikken var fra tiden jeg startet å blogge. 
Jeg begynte nemlig å følge bloggen som het nettopp: Englefjes og Alver
Den levde mer eller mindre frem til de startet butikken i fjor. 



Det er en butikk som jeg har besøkt flere ganger fordi jeg liker den godt. 
Den selger inspirerende og utviklende leker til barn i alle aldre. 
Jeg har sansen for oppbygningen av netsidensiden og ikke minst utvalget av leker de selger. 
Jeg har faktisk henvist til nettsiden i undervisning.  Den var et flott hjelpemiddel da elevene skulle finne ut om hva slags leker som passet til ulik type lek og til ulik alder. Så er du i tvil om hva som kan passe til barn på ulike alderstrinn så oppfordrer jeg deg til å ta turen til butikken. Der kan du også finne tips til leketøy som passe for barn med spesielle behov



Nå når jeg skal inn å bruke opp gavekortet så skal jeg i alle fall kjøpe en Rubens-barn-dukke. Han Emil skal få ta turen hjem til oss. Forhåpentligvis vil han trives og bli med i Petrus sin dukkevogn som står nå strå tom. 


så forelsket vi oss i en flott brannstasjon i tre 
og akkurat denne finner vi på butikken. 
Den og flere andre flotte leker... 

Jeg har så sansen for verdenskart, 
men vet ikke hvor jeg skal få plassert et
... for jeg ønsker meg et STORT et ! 

Jeg er mega takknemlig for at jeg vant gavekort i denne butikken,
det passet meg helt utmerket! 


Så takk til Damen bak bloggen som fikk random org til å trekke meg :) 

Petrine :) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar