lørdag 14. desember 2013

Breakfast på Hamleys

Ho,ho... 



"I dag har vi vært i store lekebutikken hele dagen," 
oppsummerte lille Petrus dagen i dag. 
Vi var invitert på frokost på Hamleys og ved å takke ja, 
så sikret vi årets juletur til hovedstaden. 






I det vi entret 5. etasje i Steen og Strøm Magasin så havnet Petrus i et drømmeunivers. 
Det var leker, på leker, på leker. 
Eldoradoet er  riktig nok ikke i samme format som moderbutikken i London, 
men for en på tre år så var dette hele verden. 






Mange av lekene ble presentert og satt frem til lek, noe poden benyttet seg av. 
Petrus lekte seg gjennom butikken og han var innom fiskeplasen flere ganger. 
Den besto av en balje med fisk, fiskestang og vann. 
(Og han skulle nok gjerne hatt plassen helt for seg selv) 





Petrus koste seg den tiden vi var på Hamleys,
så mye at foreldrene klarte å handle gaver i smug.
 Jeg er ikke sikker på om han i det hele tatt tenkte på at lekene faktisk kunne kjøpes og tas med hjem. Han tenkte ikke på at han kunne spise heller,
så han tok til seg en kake på vei ut av butikken.


Hamles kan leker! 
Petrus elsker leketøy! 
Petrus liker Hamleys! 

- og jeg liker lekende barn. 

Petrine :) 



2 kommentarer:

  1. Det var stas å være der! Cupcakesa var nydelige, og jeg skulle ønske jeg kunne tatt med noen hjem:)

    SvarSlett
    Svar
    1. ja, det var riktig kjekt. Smakte ikke på cupcakene, men drakk opp smoothien jeg tenkte at pjokken skulle ha.
      Hyggelig å ha hilst på deg også :)

      Slett