søndag 1. desember 2013

Mors lille skatt #2

De som startet "Mors lille skatt"
Det er en nettbutikk med små vakre skatter
og i disse førjulstider kan man finne fine julegaver der ...



For lenge siden så fikk jeg en pakke i posten, 
med den vakreste fargeboka og gode fargestifter. 
Jeg er av den oppfatning at fargestifter ikke er det samme som fargestifter fordi de gir ulik farge. 
Til de minste barna så liker jeg bivoksfarger fordi de avgir raskt farge. 
De stiftene jeg mottok i gave ga også raskt fra seg farge og Petrus farget på et tidspunkt veldig hardt uten at de knakk.


Bildene i boka er enkle og ikke for fulle av detaljer. Det synes jeg er greit om det er mindre barn som skal fargelegge. Petrus og jeg var enige om at den ene siden var til han og den andre var til meg. Det fordi det var litt mer detaljer på den ene siden enn den andre.
Når sant skal sies, så trivdes jeg med å fargelegge,
jeg slappet av og vi hadde en smalltalk Petrus og jeg.



Anbefaler gjerne både fargene, boka og butikken !

Petrine :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar