lørdag 18. juli 2015

Drømmer også du om varmere badevann? Vinn en tur til Østfoldbadet



Med fjoråret godt i minnet så kan vi konstantere at sommerværet ikke er det største. I alle fall har ikke badevannet nådd de store høyder. Vi har badet masse alikevel, men det er sant når vi har hatt kortere økter ute i vannet enn det vi har tenkt oss i utgangspunktet. Vi er ikke på de lenste svømmeturene, vi har ikke balllek i timesvis og vi driver ikke med svømmetrening, men vi tar en dukkert og en rask svømmetur i Oslofjorden når vi er hjemme om dagen, - og drømmer om varmere badevann. Ser du på bildet under så drømmer jeg nok tilbake til i fjor  hvor det alltid var folksomt på stranden og i vannet.



Jeg kan nok ikke fylle stranda uten hjelp fra sola, men jeg vet om et sted med varmere badevann. I Øsfoldbadet er temepraturen høyere og muligheten til aktivitet allsidig. Det frister faktisk å ta turen til Askim for å leke seg i vannet noen timer. Der er det lagt tilrette for både store og små, med ulike typer basseng, klatrevegg, bølger og andre attraksjoner. Det er et godt badeavdeling som har lagt tilrette for ungdom, samtidig som de små er ivaretatt i små, varme basseng. 



Jeg har fått lov til å gi bort en familiebillett til Østfoldbadet, - og jeg kan skrive under på at dere vil få noen glade timer, enten dere er i basssengene eller i kaffeen. Jeg trekker en vinner på onsdag den 22. juli, så sleng dere med om dere har lyst å bløtlegge familien noen timer. 

Vi dere få flere opplysninger om Østfoldbadet i Askim så kan der ta en titt på facebooksiden hvor dere vil finne flere bilder og andre opplysninger om anlegget. 

Dere deltar ved å skrive en kommentar under innlegget om hvorfor akkurat dere skal trekkes ut :) 


Lykke til ! 

Vil dere ha muligheten til å vinne andre flotte opplevelser eller følge med på hvordan vi har det så er det hyggelig om dere følger Petrus og Petrine sin facebookside eller instagramkonto

Det var 10 som deltok i konkurransen med bloggen, facebook og mail. Jeg lot Random trekke for meg, - og det ble nr 2, som er Hanna bak bloggen Drømmeland. Gratulerer!


Petrine  

4 kommentarer:

  1. wow. Jeg ønsker at mine 2 små barnebarn kan få seg en tur i oppvarmet vann. Tobias er 7 år og en skikkelig vannhund, han begynte med babysvømming som liten baby. Lillebror er litt liten enda, men det er ikke lenge til før han også starter opp

    Jeg følger sida på fjesboka, men har ikke instagram

    God sommer !

    Mvh

    Lisbet
    liskarl@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Jeg har hørt mye fint om Østfoldbadet, men har aldri vært der før. Det hadde vært perfekt å få en tur for hele familien siden vi også har hjemmeferie i år, og storesøster holder på å lære seg å svømme, og lillebror elsker vannlek ��

    SvarSlett
  3. Jeg bør vinne fordi.. jeg lever sammen med 3 stykk som oppfører seg som fisk! De nyter livet mest om de får vann på kroppen!! Vi kom hjem fra ferie i dag, og hva er det første vi gjør.. Frognerbadet! Har aldri hørt om Østfoldbadet, så gjett om det vil bli glede i heimen om vi vinner biletter til et badeland vi aldri ar vært i før! ;-)

    SvarSlett
  4. Jeg har så lyst til å si at jeg har badet i år, og det må jeg nok gjøre innendørs:) Syns det er topp å bade Med barna, men i år er det rett og slett for kaldt i vannet:/ Og oldemor bor like ved, så vi kunne invitert med henne til badet:)

    Tvi tvi.
    Helene

    SvarSlett