tirsdag 27. oktober 2015

Halloween, dårlige bilder og en bursdag

Er e mulig å kaste bort en slik sjangse? 


Livet blir ikke som man planlegger det, men det gjør neimen ikke tidenes best planlagte blogginnlegg fra meg heller. Jeg hadde i år bestemt meg for å hylle Halloween, fordi jeg har en pjokk her. Han digger Halloween og han har et ønske om å få komme seg rundt på den skumle dagen som han forveksler med karneval. Han synes det er  skummeltkult og han har forventninger til hva som skal skje. Det helt uten at denne dama har laget noen avtaler, tatt initiativ eller vet noe om hva som kan komme til å hende på denne skumle kvelden. Men, han på fem har planer om hva han skal ha på seg, den oransje bøtta står klar og han gleder seg. Og, jeg har avtalt med en nabo om at vi skal få gå sammen med de.



Men, altså tilbake til dette innlegget som skulle inneholde ideer, som skulle fortelle om enkle løsninger til både morsom mat og hvordan skape fest av enkle midler. Jeg hadde faktisk planlagt det
med ei venninne. Hun er et oppkomme av ideer, hun er god på å lage i stand og hun har alltid detaljene på plass. Vi møttes og skulle gjøre i stand til fest.


Vi tok svarte søplesekker på stolene, rød plastfolie rundt lampa og slang ut både skorpioner og edderkopper i et nett av vatt. Vi hang opp hekser, girlandere og flaggermus. Vi skulle jo, som sagt, lage i stand til fest.


Det gjorde vi, også. Jeg hadde det gøy og samlet mange og gode ideer, men så er det en sannhet i tilbakemeldingen om at bildene på bloggen er litt amatørmessige. Disse kom ikke opp på listen som amatør en gang, de defineres i kategorien DÅRLIGE. Derfor rant det geniale innlegget ut i sand og det ble ikke en hel uke med Halloweeninnlegg.



Men, som en takk til hun som er et oppkomme av ideer og som lagde fest sammen med meg,  som en takk til hun som liker å lage temafester og som har detaljene på plass, som en takk kommer dette innlegget med en haug dårlige bilder. Det som tar utgangspunkt i en plan som brast, men i mye latter.
Det kommer rett og slett fordi venninna har bursdag i dag!!

Kult, skummelt lys når du trekker en plastpose over ei lampe ....
Gratulerer med dagen, - 
takk for en morsom kveld 
- du fortjener jo at det i alle fall blir et lite innlegg av moroa. 


Et innlegg til ære for deg :) 

Håper dagen har vært bra :) 

Petrine 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar