onsdag 7. oktober 2015

Petrus hyller barnehagen

Bildene fra den fineste barnehagen, dog fra juletider, men absolutt rom for lek. 


Dagene løper avgårde. 
Petrus har vært i barnehagen, selv om han ville være hjemme i morges. 
Det var bra vi dro fordi da vi var på vei hjem sa han.
( akkurat som vi hadde noe valg ) 

"I dag var det en og så i barnehagen, Mina viste henne rundt.
Damen sa at det var den fineste barnehagen,
 - og det synes jeg også. 
Den fineste i verden faktisk. 
Jeg har hatt det fint i dag!"



Et mammahjerte liker slike trivselsutsagn. 
I alle fall mitt

Nå skal jeg straks kjøre Petrus avgårde han skal 
se på Hakkebakkeskogen på teater her i Moss, 
han gleder seg. 

- og det blir bare et lite livstegn fra oss. 

Petrine :)  

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, det er deilig å få den kommentaren på vei hjem fra barnehagen, netttopp fordi det var vondt å dra et barn som ville sove lenger ut av senga. Det er slike øyeblikk jeg lurer på om det er riktig å prioritering av jobb, men gleden over vennene og over å være i barnehagen uttrykt fra minstemann er jo et plaster på samvittighetssåret :)

      Slett